ČESTA PITANJA
Želim kupiti kupon za aktivnu ponudu sa eKupon portala. Kako da to učinim?
Kako biste obavili kupovinu kupona potrebno je da budete registrovani I prijavljeni na stranicu. U slučaju da još uvijek nemate nalog, registracija je besplatna i traje manje od 30 sekundi, a registraciju takođe možete izvršiti uvezivanjem sa Vašim Facebook nalogom. Nakon što se prijavite na Vaš korisnički račun, odaberite ponudu koja Vas zanima i kliknite na opciju “KUPI” i pratite jednostavne korake.
Na koji način mogu platiti kupon? Da li je plaćanje sigurno?
Plaćanje možete obaviti na jedan od sljedećih načina:
- Putem eKredita – eKredit možete uplatiti u banci ili pošti na naš transakcijski račun, a on će Vam biti dodijeljen sljedeći radni dan ili najkasnije 48 sati nakon uplate. Kada Vaš eKredit bude prikazan na Vašem profilu, možete obaviti željenu kupovinu.
Vaš eKredit možete uplatiti u banci ili pošti putem uplatnice, te putem internet bankarstva, na naše žiro račune kod Unicredit Bank ili Raiffeisen Bank:
Primalac: eKupon d.o.o. Sarajevo.
Svrha doznake: Uplata za eKredit, ID broj Vašeg korisničkog profila ili Vaša email adresa
Račun primaoca: 3386902265753178 (UniCredit Bank) ili 1610000139110039 (Raiffeisen Bank). Nakon izvršene kupovine potrebno je da sliku ili skeniranu uplatnicu pošaljete na [email protected] kako bi se ekredit dodijelio na vaš račun.
2. Putem kartice – Plaćanje je zbog sigurnosti, jednostavnije realizacije i brzine obrade zahtjeva limitirano na kreditne i debitne MasterCard, Maestro i VISA kartice. Plaćanje je potpuno sigurno, a više o tome možete pročitati na - sigurnost plaćanja.
3. Dio plaćate eKreditom, a dio karticom – Prilikom kupovine potrebno je da unesete iznos eKredita koji želite da Vam se odbije i dalje idete na „Nastavi kupovinu“. Unesete sve potrebne podatke i na taj način će Vam se jedan dio odbiti u vidu eKredita, a ostatak vrijednosti će biti rezervisan na Vašoj kartici.
Kako da iskoristim kupljeni eKupon?
Nakon obavljene kupovine na vašu e-mail adresu dobiti ćete potvrdu o kupovini eKupona. Kupon možete isprintati ili prepisati ID kupona i cijeli kod sa oznakom #. Kupon, kao sredstvo plaćanja, možete iskoristiti kad Vama odgovara unutar roka koji je naveden u napomenama uz svaku ponudu.
Šta ako ne iskoristim kupon u okviru datog roka?
U slučaju da ne iskoristite kupon u okviru datog roka, kupon nažalost gubi svoju validnosti i neće postojati mogućnost povrata sredstava.
Da li mogu eKupon pokloniti nekome?
Da! U dogovoru sa našim partnerima omogućena Vam je kupovina kupona kao poklon nekome, stim da ime i prezime osobe kojoj poklanjate kupon mora biti naglašeno prilikom kupovine u opciji “Korisnik kupona”. Veoma je važno da znate da nakon uspješnog završetka ponude, nećete moći promjeniti ime i prezime nosioca kupona.
Imam problem prilikom prijave na svoj profil, uvijek me vraća na registraciju
Ukoliko vam se dešava da ne možete da se prijavite na svoj profil trebate da isti aktivirate putem navedenog (registrovanog) maila. Ukoliko vam treba pomoć budite slobodni da nas kontaktirate na broj +387 62 703 195 ili putem e-maila na [email protected].
Imate neko drugo pitanje ili problem?
Kontaktirajte nas putem e-maila [email protected] i ukratko opišite problem, a mi ćemo
Vam se javiti u najkraćem mogućem roku.